Suite 8 Hotel Property

Με το Oracle Hospitality Suite 8 Property η ξενοδοχειακή επιχείρηση μπορεί να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα των επισκεπτών της, με πλούσιες πληροφορίες ως προς το προφίλ και τις συναλλαγές τους.

Επίσης, μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία της πριν και μετά την παραμονή του πελάτη, μέσω ερωτηματολογίων και εξατομικευμένων προσφορών.

Oracle hospitality - Suite8 solutions (PDF)
FEATURES
Κρατήσεις
  • Απρόσκοπτη λειτουργία κρατήσεων δωματίων, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης πακέτων on the fly.
  • Αυτοματοποιημένη διαδικασία κρατήσεων, αμφίδρομου συγχρονισμού δεδομένων σε όλα τα GDS, σε όλους τους μεγάλους ΟΤΑ και στο website της επιχείρησης.
  • Ευέλικτη διαχείριση τιμολογίων με ενσωματωμένη λειτουργία «μικρής απόδοσης» και λειτουργίες προσθήκης πακέτων on the fly.
Front Office
  • Εύχρηστη διαδικασία check-in, που μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε μέσω front office είτε μέσω mobile.
  • Πλήρες module για ταμειακές διαδικασίες με προηγμένο χειρισμό των καταθέσεων και δυνατότητα αποστολής εκκαθάρισης μέσω e-mail στους επισκέπτες κατά το check out.
Accounting
  • Ενσωματωμένο module για εισερχόμενους λογαριασμούς μέσω e-mail και αυτοματοποιημένη διαδικασία υπενθύμισης.
  • Λειτουργικότητα στην εξαγωγή δεδομένων εσόδων και μάρκετινγκ σε διάφορες διαθέσιμες λειτουργίες back-office.
  • Επιλογή για τον καθορισμό των λεπτομερών ποσών του προϋπολογισμού για τα έσοδα και το μάρκετινγκ.
  • Reports όπου εμφανίζονται ημερήσια, μηνιαία και ετήσια στοιχεία, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.
Πωλήσεις και μάρκετινγκ
  • Αυτόματη διαδικασία αξιολόγησης του πελάτη βάσει κριτηρίων (όπως η συμπεριφορά, οι δαπάνες κ.α.).
  • Δυνατότητα για εξατομικευμένες και στοχευμένες καμπάνιες προς τους πελάτες, βάσει κριτηρίων.
  • Αποστολή αυτοματοποιημένων, εξατομικευμένων επικοινωνιών με τους πελάτες, σε μορφή HTML (πριν και μετά τη διαμονή).

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας