ESODOS Mobile Application

ESODOS Mobile Application

Η πιό πρωτοπόρα και ολοκληρωμένη mobile εφαρμογή της αγοράς! Επικοινωνείστε αποδοτικά και προσωποποιημένα στους πελάτες σας, τις υπηρεσίες σας και τη διαθεσιμότητα τους, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή τους, βελτιώνοντας την εμπειρία τους με το ξενοδοχείο σας.

Η mobile εφαρμογή της EUROTEL λειτουργεί ως ένας ψηφιακός οδηγός, υπάλληλος υποδοχής, και προσωπικός βοηθός, καλύπτοντας τις απαιτήσεις ακόμα και των πιο απαιτητικών πελατών, ενώ παράλληλα βοηθάει το προσωπικό σας να επικοινωνεί πιο άμεσα μαζί τους.

Η απλή και φιλική προς τον χρήστη δομή του, καθοδηγεί τους πελάτες σας μέσα από ένα σύνολο πληροφοριών σχετικά με το ξενοδοχείο και τις υπηρεσίες σας με τροπο διακριτικό, προσωποποιημένο και πάντα με σεβασμό προς την ιδιωτικότητα του χρήστη.

Με την προσθήκη του ESODOS στην υποδομή σας ενισχύετε, περαιτέρω την εργαλειοθήκη σας καθώς προσφέρετε στους πελάτες σας και στο προσωπικό σας τον πλήρη έλεγχο σε μια πληθώρα υπηρεσιών και προϊόντων. Επιπλέον βελτιώνετε τις πωλήσεις σας εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο και κόπο στο προσωπικό σας. Σχεδιασμένη για να δημιουργεί και να ενισχύει τη σχέση με τους πελάτες σας μέσω των έξυπνων συσκευών τους, η mobile εφαρμογή, βελτιώνει τη διατήρηση του πελατολογίου σας, ενισχύωντας την αξιοπιστία σας παρέχοντας μια πιο προσωποποιημένη εμπειρία διαμονής.

Η εφαρμογή διατίθεται στον επισκέπτη δωρεάν μέσω του Google Play Store αλλά και του App Store.

ESODOS Mobile Application (PDF)
Χαρακτηριστικά
DISCOVER
Χαρακτηριστικά
  • Ανέπαφο και Real Time Check in & Check Out με το ξενοδοχειακό σύστημα του πελάτη
  •  Online αποδοχή και υπογραφή των φορμών εγγραφής (registration form), πολιτικής απορρήτου και GDPR.
  • Έλεγχος στοιχείων της κράτησης από το χρήστη και αυτόματη ενημέρωση του Profile του στο PMS.
  • Bill View σε πραγματικό χρόνο με τις συναλλαγές και χρεώσεις του πελάτη ανά πάσα στιγμή.
  • Online κράτηση σε δωμάτιο, αναβάθμιση της διαμονής πρίν την ημερομηνία αφιξης (πχ αναβάθμιση δωματίου)
  • Online κράτηση σε εστιατόριο ή στο SPA του ξενοδοχείου
  •  Ηλεκτρονική αποστολή και πρόσβαση του ηλεκτρονικού κλειδιού-mobile key μέσω του ESODOS (ASSA ABLOY Vingcard certified mobile app Partners)
  • Εξαιρετικά εύχρηστη πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) και online προσθαφαίρεση κατηγοριών και ενημερωτικού υλικού δίνοντας πολύ μεγάλη ανεξαρτησία από τον ξενοδόχο ως προς τη διαχείριση του περιεχομένου (content management)
  •  Real time weather casting.
  •  Διασύνδεση με social media.
  • Ποικιλία έτοιμων, εύχρηστων προτεινόμενων Layouts και δυνατότητα σχεδιασμού custom layouts
  • Request για Uber/BEAT και TAXI

    Άμεση επικοινωνία με τις κρατήσεις αλλά και με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου χρησιμοποιώντας τις αντίστοιχες φόρμες επικοινωνίας, e-mail ή το Online chat.
  •  Πληροφορίες για σημεία ενδιαφέροντος στην περιοχή, όπως εστιατόρια, μεταφορές, πληροφορίες για τα μέσα μεταφοράς.
  •  Αποστολή και λήψη αιτημάτων για υπηρεσίες ή πληροφορίες
  • Δυνατότητα αποστολής προσωποποιημένων μηνυμάτων, υπηρεσιών και προσφορών
  •  Δυνατότητα δημιουργίας στρατηγικών λήψης άμεσου feedback κατά τη διαμονή του πελάτη δίνοντας τη δυνατότητα άμεσης ανταπόκρισης για την βελτίωση της συνολικής εμπειρίας διαμονής τους κοντά σας.
  •  Πολύγλωσση εφαρμογή.
  •  Δυνατότητα Rating περιεχομένου.
  • Διασύνδεση με location services platforms με δυνατότητα αποστολής puss notifications, asset tracking services και way navigation. (Στρατηγική Συνεργασία με την Hewlett Packard Enterprise)
  • Δυνατότητα σύνδεσης με πρωτόκολλα αυτοματισμού όπως το KNX.
Πλεονεκτήματα για τον ξενοδόχο
  •  Δυνατότητα άμεσης και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης του πελάτη λόγω της συνδεσιμότητας με άλλα συστήματα.
  •  Επιλογή Layouts που ταιριάζουν στο προφίλ της επιχείρησης και εναρμόνιση με τo συνολικό online company profile.
  • Δυνατότητα παροχής προσφορών personalized και σε πραγματικό χρόνο.
  • Λειτουργεί ως κανάλι άμεσης επικοινωνίας και ενίσχυση του engagement με τον πελάτη.
  •  Ενίσχυση συνεργασίας με άλλες επιχειρήσεις αποκτώντας γνώση αναφορικά με την προέλευση των νέων πωλήσεων.
  • Ολοκληρωμένη παρουσίαση όχι μόνο των υπηρεσιών που παρέχονται από το ίδιο το ξενοδοχείο αλλά και του συνολικού τουριστικού προϊόντος της περιοχής.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας