Corporate news /Jul 2025 Όταν το PMS Cloud γίνεται στρατηγικό εργαλείο: Το case study της «H Hotels Collection»
otan-to-pms-cloud-ginetai-strathgiko-ergaleio-to-case-study-ths-h-hotels-collection

Κάθε επιχείρηση φιλοξενίας φτάνει, κάποια στιγμή, μπροστά σε μια απόφαση που επηρεάζει τη συνολική της λειτουργία: Αν θα λειτουργεί με συστήματα που δεν συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους ή αν θα κάνει το βήμα προς μια ενιαία, ευέλικτη λύση που «δουλεύει» για όλους - από τη ρεσεψιόν μέχρι το revenue management.

 

Δεν είναι μία μικρή απόφαση, ούτε αφορά αποκλειστικά τεχνολογικούς παράγοντες. Αντίθετα αποτελεί πυξίδα για το πώς θέλει να λειτουργεί συνολικά μία επιχείρηση, τι εμπειρία θέλει να προσφέρει στους πελάτες της και πώς μπορεί να διαχειρίζεται πιο αποτελεσματικά τα δεδομένα και τους ανθρώπους της.

 

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, όλο και περισσότεροι ξενοδοχειακοί όμιλοι στρέφονται προς λύσεις όπως το Oracle Opera Cloud PMS καθώς αναζητούν:

->πιο οργανωμένο τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχείων τους

->δυνατότητα να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο όσα συμβαίνουν στην επιχείρησή τους

->αξιοποίηση δυνατοτήτων AI για εξατομικευμένη πληροφόρηση 

->λιγότερους τεχνολογικούς περιορισμούς

 

Το case της «H Hotels Collection»: 9 ξενοδοχεία, 3.100+ δωμάτια, μία στρατηγική απόφαση

Η «H Hotels Collection», ένας από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα, έχει ξεκινήσει τη σταδιακή μετάβαση και ενοποίηση των 9 μονάδων της σε Αθήνα & Ρόδο στο Oracle Opera Cloud PMS. Η αρχή έγινε από το «Amus Hotel & Spa», το νέο ξενοδοχείο στη Ρόδο, και η διαδικασία προχωρά σταδιακά και οργανωμένα.

 

Η απόφαση δεν αποτελεί απλώς μία τεχνολογική αναβάθμιση, αλλά μια πράξη στρατηγικής ευθυγράμμισης καθώς περιλαμβάνει: ενοποίηση δεδομένων και διαδικασιών, μείωση του λειτουργικού βάρους και δημιουργία μιας βάσης για προσωποποιημένες εμπειρίες και καλύτερο έλεγχο σε πραγματικό χρόνο.

 

«Το Opera Cloud αποτελεί για εμάς στρατηγική επιλογή. Υποστηρίζει τον στόχο μας για απρόσκοπτες και προσωποποιημένες εμπειρίες επισκεπτών. Η συνεργασία μας με την Eurotel Group στηρίζεται σε εμπιστοσύνη, κοινές αξίες και αποτελέσματα. Μαζί χτίζουμε αυτό που πρέπει να είναι η φιλοξενία με την υπογραφή της “H”», σημείωσε σχετικά με τη συνεργασία ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της «H Hotels Collection», Ιωάννης Χατζηλαζάρου.

 

Όταν το λειτουργικό μοντέλο χρειάζεται επανεκκίνηση

Όσοι εργάζονται στη φιλοξενία, γνωρίζουν καλά ότι η λειτουργία μίας ξενοδοχειακής μονάδας επηρεάζεται από «γνωστά θέματα», που μπορεί να περιλαμβάνουν:

->Διαφορετικά standards σε κάθε ξενοδοχείο

->Πληροφορίες που καθυστερούν ή βρίσκονται σε ξεχωριστά συστήματα

->Χαμένο χρόνο που αφιερώνεται σε θέματα διαχείρισης αντί για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη

->Δεδομένα που δεν αξιοποιούνται — ή έρχονται πολύ αργά


Το Opera Cloud είναι μία λύση που μπορεί να καλύψει ακριβώς αυτά τα ζητήματα. Δεν κάνει τη διαφορά μόνο επειδή λειτουργεί στο Cloud, αλλά το μεγάλο του πλεονέκτημα έγκειται στο ότι προσφέρει εργαλεία που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε ομάδας. Ενσωματώνοντας Τεχνητή Νοημοσύνη, το Opera Cloud δίνει πληροφόρηση real-time, κάνει την ανάλυση δεδομένων πιο έξυπνη και υποστηρίζει την προσωποποιημένη εμπειρία.

 

Τι αλλάζει στην πράξη

Έχοντας υλοποιήσει πλήθος εγκαταστάσεων της συγκεκριμένης λύσης, έχουμε παρατηρήσει - μαζί με τους συνεργάτες μας - σημαντικές βελτιώσεις που περιλαμβάνουν:

->μεγαλύτερη διαφάνεια στις διαδικασίες

->πιο ξεκάθαρη εικόνα για κάθε επισκέπτη και κάθε κράτηση

->λιγότερες εξαρτήσεις από τοπικές υποδομές ΙΤ

->ευκολότερη ενσωμάτωση με άλλα εργαλεία (POS, Channel Manager, BI)

Δεν πρόκειται για μια αλλαγή που φαίνεται μόνο στο back office — αλλά για μια βελτίωση που αγγίζει όλη την εμπειρία, από την πρώτη αλληλεπίδραση μέχρι το check-out.

 

Η τεχνολογία είναι το μέσο — όχι ο σκοπός

Η απόφαση για μετάβαση στο Cloud δεν έχει να κάνει μόνο με την απαίτηση να «είμαστε up to date». Έχει να κάνει με το πώς μπορούμε να:

->πάρουμε καλύτερες αποφάσεις γρηγορότερα

->δώσουμε στους ανθρώπους περισσότερα εργαλεία, μειώνοντας τα εμπόδια 

->εξυπηρετήσουμε τους επισκέπτες μας πιο ουσιαστικά.


Το παράδειγμα της «H Hotels» δεν είναι η μόνη «σωστή λύση». Αποτελεί όμως μια πραγματική περίπτωση εφαρμοσμένης στρατηγικής απόφασης και ένα εφαρμοσμένο παράδειγμα για όποιον σκέφτεται σοβαρά να κάνει το επόμενο βήμα στη δική του επιχείρηση.

 

Το επόμενο βήμα δεν είναι η τεχνολογία - Είναι η απόφαση

Αν η επιχείρησή σας εξετάζει τη μετάβαση σε νέα τεχνολογική βάση, το πιο κρίσιμο σημείο δεν είναι το σύστημα που θα επιλέξετε, αλλά πώς θα το κάνετε να δουλέψει για εσάς και να καλύψει συγκεκριμένες ανάγκες. Πέρα από την τεχνολογία, η Eurotel Hospitality προσφέρει καθοδήγηση, ώστε η μετάβαση να πραγματοποιηθεί με σχέδιο και ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

 

Θέλετε να δείτε πώς θα μπορούσε να εφαρμοστεί αυτό και στη δική σας πραγματικότητα; Η ομάδα της Eurotel είναι διαθέσιμη για να συζητήσει τις δικές σας ανάγκες και να βοηθήσει στη χάραξη μιας βιώσιμης στρατηγικής μετάβασης στο Cloud.