Με την ανάλυση δεδομένων οι επιχειρήσεις φιλοξενίας μπορούν να κατανοούν βαθύτερα τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των πελατών τους, να εξατομικεύουν τις υπηρεσίες τους και να προσαρμόζουν τις προσφορές...
Με την ανάλυση δεδομένων οι επιχειρήσεις φιλοξενίας μπορούν να κατανοούν βαθύτερα τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των πελατών τους, να εξατομικεύουν τις υπηρεσίες τους και να προσαρμόζουν τις προσφορές τους σε πραγματικό χρόνο, αποκτώντας έτσι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εφαρμογή Oracle Hospitality Reporting & Analytics , που είναι ενσωματωμένη στο Opera Cloud Property Management, οργανώνει τα επιχειρηματικά δεδομένα σε αναφορές και πίνακες ελέγχου, διευκολύνοντας την ανάλυση και περαιτέρω αξιοποίησή τους. Η δημιουργία των αναφορών είναι εύκολη, δεν απαιτεί την απασχόληση εξειδικευμένου προσωπικού και μπορεί να γίνει από έναν απλό χρήστη. Χάρη στη χρήση του περιβάλλοντος cloud, οι επιχειρήσεις έχουν άμεση πρόσβαση σε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία τους, ενισχύοντας έτσι τη διαδικασία λήψης τεκμηριωμένων αποφάσεων.
Μέσω του Oracle Hospitality Reporting & Analytics, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους, βελτιστοποιώντας την τιμολόγηση και τις προσφορές τους, ευθυγραμμίζοντάς τις με τις προτιμήσεις των επισκεπτών. Η εφαρμογή βοηθά στη μείωση του λειτουργικού κόστους, εντοπίζοντας ευκαιρίες για βελτίωση της αποδοτικότητας και της διαχείρισης αποθεμάτων. Παρέχει, επίσης, τη δυνατότητα παρακολούθησης των βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs), διασφαλίζοντας τη συνεπή απόδοση σε όλο το εύρος του οργανισμού. Τέλος, η συγκέντρωση των αναφορών στο cloud και η πρόσβαση σε δεδομένα από οπουδήποτε, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να έχουν πλήρη ορατότητα και απόλυτο έλεγχο, μειώνοντας παράλληλα το κόστος συντήρησης.
Επικοινωνήστε με τη Eurotel Hospitality, πιστοποιημένο συνεργάτη της Oracle Hospitality στην Ελλάδα και την Κύπρο, προκειμένου να ενημερωθείτε για τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Opera Cloud Property Management.