BACK TO NEWS SECTION

Νέα της αγοράς

Μάιος 2019

Tεχνολογικές τάσεις που επηρεάζουν τον τομέα των συστημάτων POS

Τα Point-Of-Sales, φορητά ή μη, αποτελούν ένα πολύτιμο εργαλείο για τη λειτουργία μιας επιχείρησης Εστίασης, είτε αυτόνομης, είτε μέρους μιας ξενοδοχειακής μονάδας. Ειδικότερα στα ξενοδοχεία, όπου συνδυάζονται πολύπλευρες δραστηριότητες χρήσης POS (pool-bars, Spa, εστιατόρια, καφέ), η τεχνολογία είναι πλέον άρρηκτα συνδεδεμένη. Η πληροφορία στην ψηφιακή της μορφή, μπορεί να είναι εκμεταλλεύσιμη από τη διαχείριση έτσι ώστε να καταλήγει σε κέρδος, καθώς και να βελτιώσει την εμπειρία του επισκέπτη – πελάτη.

Ποιοι είναι όμως οι βασικοί τεχνολογικοί όροι που αποτελούν πλέον αναπόσπαστη καθημερινότητα, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες που εξυπηρετεί ένα σύστημα POS;

  • Τεχνολογία cloud: Η μετάβαση σε cloud βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη για τους operators. Ειδικότερα τα συστήματα που είναι συνδεδεμένα με cloud σας δίνουν πολύπλευρες δυνατότητες, χωρίς να χρειάζεται φυσική αποθήκευση δεδομένων, άρα κατ’ επέκταση αυτό μεταφράζεται σε εξοικονόμηση χρημάτων, ενώ θα έχετε πλέον μία καινοτόμο τεχνολογία, η οποία ήρθε για να παραμείνει.
  • Data security: Στην ψηφιακή εποχή, η ασφάλεια είναι πιο σημαντική από ποτέ. Οι παραβιάσεις δεδομένων μπορεί να έχουν καταστροφικές συνέπειες πόσο μάλλον αν εκτεθούν τα δεδομένα των πελατών.
  • Data analytics: Πολλοί φορείς αντιμετωπίζουν τα “big data” και επεξεργάζονται το τι πρέπει να κάνουν με τον τεράστιο όγκο πληροφοριών που έχουν. Οι επιτυχείς operators είναι εκείνοι που μπορούν να έχουν πρόσβαση στα σωστά data με τον κατάλληλο σχεδιασμό για τον εντοπισμό τρόπων μείωσης του κόστους και μεγιστοποίησης των εσόδων.
  • Mobility: Η φορητή τεχνολογία επαναπροσδιορίζει τον τρόπο παροχής υπηρεσιών στις εταιρείες Φιλοξενίας και εστίασης. Από τα smartphone apps ή τα φορητά POS απευθύνονται προς όλους (από το προσωπικό μέχρι και στους πελάτες).
  • Loyalty programs: Τα προγράμματα αφοσίωσης προσφέρουν μια ξεκάθαρη εικόνα για τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών, επιτρέποντας σας να παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες και να αυξήσετε τα έσοδά σας. Μπορείτε να τις καταγράψετε από το POS!
  • Omnichannel: Οι πελάτες θέλουν να έχουν επιλογές όταν πρόκειται για τον τρόπο που παραγγέλνουν και πληρώνουν το φαγητό ή το ποτό τους αντίστοιχα. Η ιδιοκτησία πρέπει να εξετάζει τα διαθέσιμα συστήματα πληρωμών τρίτων και να κατανοεί τι θέλουν οι πελάτες τους και ποια είναι η τάση που επικρατεί σε παγκόσμιο επίπεδο, πόσο μάλλον όταν οι πελάτες έρχονται από διαφορετικά μέρη του κόσμου.

Θα πρέπει τέλος να σημειώσουμε ότι η σύνδεση της ξενοδοχειακής μονάδας με τις σημερινές τάσεις της τεχνολογίας, είναι συνδεδεμένη απόλυτα με τη συμμετοχή των πελατών σε αυτήν.  Η χρήση της τεχνολογίας από τους πελάτες αλλά και η χρήση της για την επαφή μαζί τους από το προσωπικό ανοίγει νέους δρόμους που μπορεί να αποτελούν κλειδί για κάθε brand.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας