ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΝΕΑ

Νέα της αγοράς

Μάιος 2020

H ΣOUL TAILORΣ πρωταγωνίστησε στο 1ο οn-line «World Spa & Wellness Conference»

Η ΣOUL TAILORΣ,  εταιρεία του Ομίλου Eurotel, η οποία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη wellness concepts σε ξενοδοχεία, ιδιωτικές κατοικίες, οικισμούς, χώρους εργασίας, εξωτερικούς χώρους, στη διαχείριση χώρων ευεξίας εντός και εκτός ξενοδοχείων και στην εισαγωγή της τεχνολογίας στον τομέα της ευεξίας, είχε ενεργό ρόλο στο παγκόσμιο συνέδριο ευεξίας που πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά διαδικτυακά.

Το WS&WC 2020

Η ΣOUL TAILORΣ μέσω του Γενικού Διευθυντή της εταιρείας, κυρίου Σταύρου Μαυρίδη, συμμετείχε, έχοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στο φετινό παγκόσμιο συνέδριο  Spa & Wellness που διοργανώνει το παγκοσμίου φήμης Μέσο PROFESSIONAL BEAUTY και διοργανώθηκε από τις 12 έως τις 14 Μαΐου. Το συνέδριο λόγω των παγκόσμιων συνθηκών που επικρατούν, έλαβε χώρα διαδικτυακά, συμπεριλαμβάνοντας όμως, όλους τους μεγάλους πρωταγωνιστές του τομέα του Wellness και του SpaHospitality.

Το τριήμερο, διαδικτυακό, συνέδριο με επίκεντρο τη βιομηχανία Spa είχε ως σκοπό να ανακαλύψει πληροφορίες και απαντήσεις από όλο τον κόσμο, να εκπαιδεύσει, να εμπνεύσει και να αναπτυχθεί. Εστίασε στην «Επανέναρξη των στρατηγικών στο χώρο του Wellness & Spa, ξεκινώντας από τη Νότια Ευρώπη», με κύριο άξονα την πανδημία του COVID-19 και τις πολύπλευρες επιπτώσεις στην οικονομία και στον τομέα των χώρων Spa.

Ισχυρές παρουσίες, παγκόσμιο κύρος

Φιλοξενήθηκαν μερικοί από τους κορυφαίους ειδικούς παγκοσμίως, προετοιμάζοντας τις επιχειρήσεις να επαναφέρουν και να ανοίξουν ξανά τις πόρτες τους όταν έρθει η ώρα να ξεκινήσει ξανά η βιομηχανία.

Ο κύριος Μαυρίδης αποτέλεσε έναν από τους βασικούς ομιλητές του WS&WC 2020, προβάλλοντας τις πεπειραμένες απόψεις της ΣOUL TAILORΣ, απόψεις σε σχέση με την σημερινή κατάσταση και κυρίως, προτάσεις σε σχέση με το μέλλον του wellness και την αντιμετώπιση της τωρινής αλλά και επερχόμενης κρίσης. Πέραν του κυρίου Μαυρίδη, συμμετείχαν ως ομιλητές οι κύριοι Γιώργος Ταβέλης, Ιδιοκτήτης  Sanctum Fitness & Spa, και πρόεδρος του συλλόγου Spa Κύπρου, ο κύριος Σπύρος Γαϊτανίδης, διευθυντής Spa του Sani Hotel και Ikos Resorts, o κύριος Julien Patty, ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της Deep Nature από τη Γαλλία, ο κύριος Nigel Franklyn, Ιδρυτής τουThe Spa Whisperer από την Ελβετία, καθώς και ο κύριος  Matteo Brusaferri, Γενικός Διευθυντής της Lemi Group.

Σημαντικές απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα

Κατά τη διάρκεια του τριήμερου συνεδρίου, ειπώθηκαν πολλές απόψεις σχετικά με το παρόν και το μέλλον της ευεξίας, καθώς επίσης απαντήθηκαν σημαντικά ερωτήματα τα οποία απασχολούν τόσο τους επαγγελματίες του τομέα, αλλά και τους τελικούς πελάτες. Η ασφάλεια, το παρόν και το μέλλον με τον COVID-19, κέντρισαν το ενδιαφέρον μέσα από στοχευμένους προβληματισμούς. Κατά πόσο, για παράδειγμα, η κοινωνική αποστασιοποίηση αναγκάζει τους χώρους, να εξετάσουν το ενδεχόμενο κάλυψης των λειτουργικών τους αναγκών με πληρότητα 50% και κατά πόσο αυτό θα επηρεάσει οικονομικά.«Τα περισσότερα από τα ελληνικά ξενοδοχεία (περίπου 3.000) ενδέχεται να μην ανοίξουν αυτό το καλοκαίρι. Εκείνοι που θα ανοίξουν είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν μείωση στα έσοδα και τα κέρδη, περίπου 50%, κάποιοι στο 90%. Η προσέγγιση και η συμβουλή μας στους πελάτες μας δεν είναι να αυξήσουν τις τιμές αλλά να προσφέρουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας προκειμένου να προσελκύσουν τα άτομα που θα ταξιδέψουν και θα έχουν χρήματα για να ξοδέψουν» σχολίασε σχετικά ο κύριος Μαυρίδης.

Είναι σημαντικό να τονισθεί ότι ο κυριότερος άξονας των επαγγελματιών ενδιαφέρθηκε για το πώς θα μπορούν οι λειτουργίες του Spa να παραμείνουν βιώσιμες, αλλά και για την ασφάλεια ως προς τις υπηρεσίες σε σχέση με τον COVID-19. Ποιο μέρος του ταξιδιού των πελατών θα είναι ή θα πρέπει να είναι «touchless»;

«Στην νέα πραγματικότητα, ολόκληρο το ταξίδι θα πρέπει να είναι touchless, εκτός από εκείνο στο δωμάτιο θεραπείας όπου ορισμένες θεραπείες απαιτούν την επαφή με τον θεραπευτή. Η διαδικασία κράτησης και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται από τον επισκέπτη για να γνωρίζει τις υπηρεσίες πρέπει να είναι ψηφιακές μέσω εφαρμογών και της on-line κράτησης. Το τμήμα ανάπτυξης και έρευνας του ομίλου Eurotel ανέπτυξε την εφαρμογή Esodos όπου ο επισκέπτης έχει μια προσαρμοσμένη εφαρμογή μέσω της οποίας μπορεί να κάνει κράτηση για δωμάτιο, τραπέζι για φαγητό (δείχνει τα κενά τραπέζια για επιλογή), περιήγηση ή δραστηριότητα σε εξωτερικούς χώρους, να κάνει κράτηση για υπηρεσίες ευεξίας και όλα τα παραπάνω συνδεδεμένα σε πραγματικό χρόνο με την εφαρμογή Fidelo & Opera PMS» ανέλυσε ο κύριος Μαυρίδης ως προς την πρόταση της ΣOUL TAILORΣ σχετικά. « Έτσι, για να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα ενός επισκέπτη να έρθει σε επαφή με το προσωπικό, όλες οι διαδικασίες πρέπει να επανασχεδιαστούν και να εφεύρουμε νέους τρόπους υποδοχής των πελατών και θεραπειών ως διαδικασίες check-in και check-out. Στην Ελλάδα 8 στα 10 ξενοδοχεία ζήτησαν να κάνουν ψηφιακό check-in και check-out χωρίς την παρουσία ρεσέψιονιστ».

Ευρεία αναφορά δόθηκε στο Emotional Intelligence. «Η συναισθηματική νοημοσύνη έχει ειπωθεί ότι είναι πιο σημαντική από το IQ» επισημαίνει ο κύριος Μαυρίδης «Σύμφωνα με τον Daniel Coleman, ψυχολόγο και συγγραφέα με τις καλύτερες πωλήσεις, υπάρχουν 5 συστατικά κρίσιμα για τη συναισθηματική νοημοσύνη: αυτογνωσία, αυτορύθμιση, κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και κίνητρα. Η αυτορρύθμιση και η ενσυναίσθηση είναι τα  δύο στοιχεία που θα συμπεριληφθούν σίγουρα στα νέα SOP για να κάνουν τους θεραπευτές να αισθάνονται αυτοπεποίθηση και οι επισκέπτες να αισθάνονται ότι θα βρουν κάποιον που νοιάζεται πραγματικά γι 'αυτούς».

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας