ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΝΕΑ

Νέα της αγοράς

Νοέμβριος 2020

Πώς να προσελκύσετε επισκέπτες που δίνουν έμφαση στο wellness

Με τον κόσμο να επικεντρώνεται όλο και περισσότερο στη διατροφή, τη φυσική δραστηριότητα και να ζουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, οι ξενοδόχοι καλούνται να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους ώστε να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες που ενδιαφέρονται για ένα healthy lifestyle, τους λεγόμενους wellness travelers (primary & secondary).

Αυτή η τάση οδήγησε στην εμφάνιση «ξενοδοχείων ευεξίας» και υπάρχουν πολλά δεδομένα για να υποστηρίξουν την ύπαρξή τους: Το Παγκόσμιο Ινστιτούτο Ευεξίας ανέφερε ότι η βιομηχανία του wellness αξίζει αυτή τη στιγμή 4,2 τρισεκατομμύρια δολάρια, με προβλεπόμενη αύξηση 7,5% για το 2020.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι πάροχοι φιλοξενίας είναι πρόθυμοι να αξιοποιήσουν αυτήν την αγορά και να επικεντρωθούν στη δημιουργία επιτυχημένων εμπορικών brands που σχετίζονται με την υγεία. Η πρόκληση για τους ξενοδόχους; Πώς να προσελκύσετε την αγορά ευεξίας χωρίς να χρειάζεται να μεταμορφώσετε ολόκληρο το ξενοδοχείο και τις λειτουργίες σας;

Υπάρχουν μερικά ξεκάθαρα βήματα που μπορούν να κάνουν οι ξενοδόχοι για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν σε όλους όσους ακολουθούν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής:

Αναδιαμορφώστε τις υπηρεσίες fitness και spa που προσφέρετε

Αναδιαμορφώσετε τις εγκαταστάσεις γυμναστικής και δημιουργήστε χώρους πέρα ​​από το τυπικό γυμναστήριο του ξενοδοχείου. Διευρύνετε τις υπηρεσίες και εγκαταστήστε νέο εξοπλισμό και δημιουργείστε ένα χώρο γιόγκα / διαλογισμού. Πέρα από όλα, βεβαιωθείτε ότι ο χώρος είναι ελκυστικός και προσβάσιμος σε όλους τους επισκέπτες και κάνετε χρήση της τεχνολογίας για παροχή εξατομικευμένων μαθημάτων μέσω της οθόνης. Κάποια ξενοδοχεία προχωρούν ένα βήμα παραπέρα, προσφέροντας εξοπλισμό γυμναστικής στο δωμάτιο, βίντεο εκγύμνασης κατά παραγγελία και δωρεάν υπηρεσία πλυντηρίου για τον εξοπλισμό της προπόνησης. Με τις κατάλληλες εγκαταστάσεις, θα μπορούσατε ακόμη και να πραγματοποιείτε συνεδρίες γιόγκα και διαλογισμού στην οροφή του ξενοδοχείου ή σε έναν εξωτερικό χώρο. Ακόμα θα μπορούσατε να διοργανώσετε περιπάτους στη γύρο περιοχή ή σε μνημεία.

Βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία του σπα συνεχίζεται και στο δωμάτια την ώρα που ο πελάτης κάνει το μπάνιο του ή θελήσει να φάει κάτι. Προσφέρετε βιολειτουργικά τρόφιμα και εστιάστε στον ατμοσφαιρικό φωτισμό και στα χαλαρωτικά αρώματα. Μεταφέρετε τα οφέλη των θεραπειών στο δωμάτιο με την παροχή σειράς προϊόντων σε ειδικό κουτί με οδηγίες χρήσης για ολιστικό αποτέλεμσα. Μια ολιστική εμπειρία στο ευεξίας με αποτέλεσμα θα είναι καθοριστική για την συνολική ανάμνηση του επισκέπτη.

Προσφέρετε ποικιλία στο μενού φαγητών και ποτών

Οι επιλογές υγιεινής διατροφής είναι απαραίτητες. Μια έρευνα ευεξίας που κυκλοφόρησε η Nielsen αποκάλυψε ότι το 63% των Αμερικανών προσπαθούν να τρώνε πιο υγιεινά και απαιτούν πλήρη πληροφόρηση για τα τρόφιμα που καταναλώνουν. Συνεργαστείτε με τον σεφ του ξενοδοχείου για να δημιουργήσετε μερικά νέα και συναρπαστικά υγιεινά πιάτα, εξετάστε επιλογές vegan και παρέχετε διατροφικές πληροφορίες για κάθε γεύμα. Για έξτρα πινελιές, δημιουργήστε σταθμούς ενυδάτωσης σε διάφορα σημεία του ξενοδοχείου και προσφέρετε υγιεινά σνακ στα δωμάτια για το καλωσόρισμα των επισκεπτών.

Δώστε μεγαλύτερη έμφαση στον ποιοτικό ύπνο

Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες κοιμούνται καλά, παρέχοντάς τους όλες τις απαραίτητες ανέσεις. Επενδύστε στα κατάλληλα κλινοσκεπάσματα, σε άνετα μαξιλάρια, σε αθόρυβες μονάδες κλιματισμού και προσθέστε επιλογές τσαγιού από βότανα που βοηθούν στα χαλάρωση. Τρεις στους τέσσερις Αμερικανούς συνδέουν τον ύπνο με καλή υγεία, σύμφωνα με μια ερευνητική έκθεση του Mintel. Αξίζει να προσφέρετε μια αξέχαστη εμπειρία ύπνου στους επισκέπτες σας.

Συνολικά, ένα ξενοδοχείο ευεξίας θα πρέπει να προσπαθήσει να δημιουργήσει μια «νοοτροπία ευεξίας» που υπερβαίνει τις προσδοκίες των επισκεπτών που ακολουθούν ένα healthy lifestyle. Προσφέροντας μικρές πολυτέλειες ακόμα και στις λεπτομέρειες μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες.

Επενδύστε στην ευεξία. Είναι αναπόφευκτο να αποφύγει κανείς τις εφαρμογές γύρω από το wellness και τα οφέλη.

Η ΣOUL TAILORΣ, εταιρία σχεδίασης και ανάπτυξης concept ευεξίας, μέλος του ομίλου Eurotel, έχει την αυθεντική αντίληψη του τι σημαίνει ευεξία, αναπτύσσει παγκοσμίου κλάσης χώρους ευεξίας και παρουσιάζει τα επόμενης γενιάς, υβριδικά wellness concepts, ενσωματώνοντας όλα τα επαγγέλματα που σχετίζονται με τον τομέα του wellbeing.

Επισκευτείτε το site της ΣOUL TAILORΣ (soultailors.gr) για να γνωρίσετε τη φιλοσοφία και της υπηρεσίες της.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας