NEWSLETTER |

ΝΕΑ | Αύγουστος 2019

Προσφέρετε ασφάλεια στους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας, έξυπνα και οικονομικά!

Οι σύγχρονες ανάγκες ασφαλείας για μια ξενοδοχειακή μονάδα είναι ιδιαίτερα απαιτητικές, γιατί είναι άμεσα συνυφασμένες με την ποιοτική εξυπηρέτηση των αναγκών του πελάτη. Στη σημερινή εποχή ο πελάτης επιθυμεί να αισθάνεται ασφαλής κατά τη διάρκεια της διαμονής του, όχι μόνο για τον ίδιο και την οικογένειά του, αλλά κα για τα προσωπικά του αντικείμενα.

Τα χρηματοκιβώτια Elsafe της Assa Abloy Global Solutions, αποτελούν εδώ και 40 χρόνια τον παγκόσμιο ηγέτη στην ασφάλεια των ξενοδοχείων. Η Eurotel Hospitality, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Assa Abloy Global Solutions στην Ελλάδα παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικών χρηματοκιβωτίων για κάθε τύπο ξενοδοχείου.

Η Eurotel Hospitality προσφέρει το Elsafe Zenith 43 standard στην προσιτή τιμή των 89€ * δίνοντας σας την ευκαιρία να υιoθετήσετε για τους πελάτες ένα προηγμένο τεχνολογικά, ασφαλές και μοντέρνο εμφανισιακά, ηλεκτρονικό χρηματοκιβώτιο. Η τιμή της προσφοράς ισχύει για παραγγελίες εως 30 Δεκεμβρίου.

   

* Η τιμή της προσφοράς δεν περιλαμβάνει τον Φ.Π.Α. και τα έξοδα μεταφοράς.

ΘΕΜΑ | Αύγουστος 2019

Μετατρέψτε το εστιατόριο του ξενοδοχείου σας, σε πηγή εσόδων

Σήμερα, οι ξενοδόχοι αρχίζουν να στρέφονται όλο και περισσότερο σε ένα μέρος του ξενοδοχείου στο οποίο τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα: Το εστιατόριο.

Το εστιατόριο του ξενοδοχείου αναδεικνύεται ως ο ακρογωνιαίος λίθος για πολλές επιχειρήσεις, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην αναβάθμιση όλης της μονάδας και για πολλούς επιχειρηματίες ίσως τώρα είναι η κατάλληλη ώρα να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές του.

Μια φανταστική γαστρονομική εμπειρία θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά την όλη εμπειρία του πελάτη, να βοηθήσει συνολικά στο πρεστίζ του ξενοδοχείου και τελικά να παρατείνει τη διαμονή του επισκέπτη. Οι επιτυχημένοι ξενοδόχοι μετατρέπουν το φαγητό σε ένα highlight για τους καλεσμένους τους, βοηθώντας τους να κρατήσουν τους πελάτες – και τα χρήματά τους – στο χώρο του ξενοδοχείου.

Μάλλον ήρθε η ώρα να αντικαταστήσετε τους παλιούς καταλόγους και τα παραδοσιακά μπλοκάκια παραγγελιών με καινοτoμίες πολλαπλών χρήσεων, λύσεις POS που προσαρμόζονται στις απαιτήσεις κάθε πελάτη. Το menu θα πρέπει να είναι αντίστοιχο των απαιτήσεων του πελάτη και η σύνδεση με την κουζίνα  να καταλήγει στην  παροχή εξαιρετικής υπηρεσίας. Ήρθε η ώρα να αγκαλιάσετε τα εργαλεία διαχείρισης που κάνουν τη εργασία στο ξενοδοχείο απλή και παραγωγική.

Βελτιώστε το service που προσφέρετε

Η βασιζόμενη κουζίνα στις έγγραφες παραγγελίες, τις παραδοσιακές εκτυπώσεις, είναι μια κατανοητή συνήθεια. Αλλά η χρήση παρωχημένων διαδικασιών δεν έχει νόημα, ειδικά αν υπονομεύουν την απόδοση. Η αναβάθμιση στο σύστημα Kitchen display της Oracle Hospitality σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα, καθώς και  εξοικονόμηση κόστους χαρτιού και μελανιού. Σημαίνει την επανάσταση στην αποδοτικότητα της κουζίνας. Αποτέλεσμα; Λιγότερα λάθη, ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση. Πιο ευτυχισμένοι  επισκέπτες.

Μακροπρόθεσμη μείωση κόστους 

Οι ξενοδόχοι μπορούν να υποθέσουν ότι μια τέτοια αναβάθμιση θα κοστίσει ακριβά. Αλλά το γεγονός είναι ότι οι λύσεις POS που βασίζονται σε cloud θα μειώσει το κόστος, για να μην αναφέρουμε τις ευκαιρίες αύξησης των εσόδων. Η υπηρεσία Cloud Hospitality Simphony, ενορχηστρώνει μια νέα προσέγγιση στην εμπειρία του εστιατορίου, μειώνοντας το κόστος και την πολυπλοκότητα της τεχνολογίας. Ένα κόστος συνδρομής, περιλαμβάνει ενημερώσεις των προγραμμάτων βάσει αναγκών, καθιστώντας την ανάγκη να αγοράζει συνεχώς η ιδιοκτησία, νέο λογισμικό, ως μια διαδικασία που ανήκει στο παρελθόν.

Εξαλείφει επίσης την ανάγκη για διακομιστές σε κάθε τοποθεσία – καθώς και το κόστος σχετικής υποστήριξης και συντήρησης τους. Με παρόμοιο τρόπο, οι σταθμοί εργασίας της Oracle έχουν σχεδιαστεί για να εξοικονομούν χρήματα. Κομψές συσκευές σύγχρονης αισθητικής, σχεδιασμένες για ανθεκτική αξιοπιστία ώστε να αντέχουν σε ακραίες συνθήκες.

Βελτιώστε την αποτελεσματικότητα του προσωπικού

Οποιοσδήποτε σωστός επιχειρηματίας κατανοεί ότι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της παραγωγικότητας του προσωπικού είναι εξίσου απαραίτητη για την επιτυχία της ποιότητας των τροφίμων που προσφέρονται στους επισκέπτες. Το back office μπορεί να συλλέξει και να καταχωρήσει πληροφορίες για τους πελάτες αλλά και να βοηθήσει με στατιστικά, το προσωπικό του service.

Το Oracle Micros InMotion είναι ο κινητός σύντροφος για τη λύση αναφορών και αναλύσεων, παρέχοντας στους διαχειριστές τα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο. Μπορούν να δουν αναβαθμισμένα στατιστικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων, του εργατικού δυναμικού, των εκπτώσεων, των προσφορών και του αριθμού των επισκεπτών και ανάλογα να δράσουν  όπου απαιτείται.

Δημιουργία ικανοποίησης επισκεπτών

Τελικά, ο στόχος είναι να γίνουν οι επισκέπτες ευτυχισμένοι. Όλο και περισσότερο αυτό σημαίνει ότι τους παρέχεται η ελευθερία επιλογής και ευκολίας. Σε μια εποχή που οι καταναλωτές, ειδικά οι millenians, έχουν συνηθίσει να ψωνίζουν κατά απαίτηση, χρειάζονται ευκαιρίες που δεν προσφέρουν αναμονή και ενοχλήσεις.

Η βελτίωση της ικανοποίησης του πελάτη συνεπάγεται επίσης την παροχή περισσότερων επιλογών. Ο εξοπλισμός του προσωπικού με POS που απευθύνονται στον επισκέπτη, για παράδειγμα, όχι μόνο επιταχύνει την παραγγελία αλλά προσφέρει δυναμικά μέσα για την εμφάνιση αντικειμένων, μενού ή την εξήγηση διατροφικών πληροφοριών. Η αφοσίωση παρέχει στους εργαζόμενους τη δυνατότητα να προβάλλουν πληροφορίες απευθείας από το tablet τους, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερειών σχετικά με τις προσφορές και τις περιγραφές των μενού, οι οποίες θα μπορούσαν εύκολα να προβληθούν και να μοιραστούν με τους επισκέπτες.

   

 ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ | Αύγουστος  2019

«Να υλοποιήσουμε μαζί όλους τους στρατηγικούς στόχους που έχουμε θέσει»

H σειρά των μίνι συνεντεύξεων με τους πελάτες και συνεργάτες μας, συνεχίζεται με τις απαντήσεις του κυρίου Δημήτρη Τσούνη, Managing Director των Aquila Hotels & Resorts. 

Ποια ήταν η λύση που αναζητούσατε για την μηχανογράφηση του ξενοδοχείου σας; Ποια τα οφέλη που αποκομίσατε από την συνεργασία μαζί μας.

Αναζητούσαμε λύσεις σχετικά με την κεντρική διαχείριση ξενοδοχείων – δωματίων και την ενιαία μηχανογράφηση. Με τη συνεργασία που πραγματοποιήσαμε με την Eurotel Hospitality, ουσιαστικά υλοποιήθηκε η κεντρική μηχανογράφηση που χρειαζόμασταν.

Ποιος είναι ο βασικός λόγος που θα συστήνατε την Eurotel Hospitality;

Οι λόγοι στους οποίους θα ήθελα να σταθώ είναι δύο: Οι λύσεις που προσφέρει η εταιρεία ως προς τις απαιτήσεις μας, καθώς επίσης ο επαγγελματισμό των συνεργατών της Eurotel.

Υπάρχει κάτι που σας εξέπληξε θετικά από την αρχή της συνεργασίας μας; Αν ναι, ποιο είναι αυτό;

Αυτό ακριβώς στο οποίο αναφέρθηκα και στην προηγούμενη ερώτηση, ο επαγγελματισμός αλλά και οι λύσεις που είναι σε θέση να προσφέρει η Eurotel σε μία ξενοδοχειακή μονάδα με αναβαθμισμένες απαιτήσεις όπως η δική μας.

Ποιο είναι το σημαντικότερο επίτευγμα το οποίο έχει καταφέρει η εταιρεία σας μέσα  από την συνεργασία σας με την Eurotel;

Να υλοποιήσουμε όλους τους στρατηγικούς στόχους που έχουν σχέση με την διαχείριση ξενοδοχείων- δωματίων και χρεώσεων (CRS, κ.τ.λ.).

Τι ήταν αυτό που έκανε την Eurotel και τα προϊόντα της να ξεχωρίσει από τις διαθέσιμες επιλογές στην αγορά;

Θα επιμείνω ως προς τον επαγγελματισμό. Οι σοβαρές προτάσεις στα προϊόντα τους και η υποστήριξη τους.

Παρακαλούμε περιγράψτε σε 1-2 γραμμές την εμπειρία σας από τις υπηρεσίες υποστήριξης / υλοποίησης της Eurotel.

Κατά την διάρκεια της δεκάχρονης συνεργασίας μας, οι υπηρεσίες υλοποίησης ήταν στον χρόνο τους και πάντα αποτελεσματικές.

ΝΕΑ | Αύγουστος 2019

Μάθετε περισσότερα για εμάς και τους συνεργάτες μας από το Linkedin

To LinkedIn αποτελεί το επαγγελματικό – επιχειρηματικό εργαλείο των social media, όπου συνεργάτες, πελάτες, ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες και φίλοι, μοιράζονται ιδέες, εμπειρίες, ανοικοδομώντας τις επαγγελματικές τους σχέσεις.

Η Eurotel Hospitality σας προσκαλεί στη δική της σελίδα του LinkedIn από όπου μπορείτε να ενημερώνεστε αλλά και να διατηρείτε την επαφή μαζί μας προς μια αμοιβαία εποικοδομητική συνεργασία.

Αυτό το newsletter είναι μια υπηρεσία του eurotel.gr. Για να εξασφαλίσετε την παράδοση αυτού του newsletter στο inbox σας, παρακαλούμε προσθέστε τη διεύθυνση info@eurotel.gr στο address book.


Παρακαλούμε διαβάστε τους Όρους Χρήσης μας.